SKRIVET: 2009-06-26, kl 18:57:11 | PUBLICERAT I: Mitt liv

King of Pop is history

Jag har egentligen aldrig gillat hans sound eller hans stil. Trots att jag aldrig egentligen brytt mig om honom känner jag till hans storhet. Jag tvekar inte när jag säger att han är The King of Pop. Han är en mästare, en förebild och idol för många miljoner människor, han är en familjefar och en kär bror. Han har nära och kära precis som oss, fast minst miljoner fans som kommer sakna han lika mycket. Han är yrkesskadad och han är annorlunda. Han har gått från att ha varir mörk till ljus, han har ändrat åtskilliga ansiktsdelar till något annat och han har gått till oigenkänlighet. Han är ett mysterium, en annan saga från det vi är vana vid och han är han som hade så mycket, för mycket och ändå förlorade det. Han är också en kämpare, en människa som gjorde och skapade så extremt mycket. Nu är han tillsammans med elvis, queen, the beatles och monroe en av de gamla stora favoriterna. De som har förändrat så mycket av vår egna musikstil och livsstil. Han är blott ett minne, men hans sångröst kommer fortsätta ljuda i många miljoner människors hus.



Michael Jackson
1958-2009


Julia

Ja precis. Tacka gud för Astrids fantasi :p



Ja jag har ganska mycket kontakt via mail men nu har det blivit mindre för min mail är helt kokko typ. Mailen kommer inte iväg så jag har fått skicka dom senaste flera gånger. Konstigt tycker jag.



Ja då hoppas jag att filmen ger resulutat :) Jag måste säga att jag är glad att jag har en värdfamilj och slipper all den väntan du har fått. Man vet ju knappt då om man kan säga nej då för man kanske inte kommer iväg när man vill annars. Ajja jag håller fortfarande tummarna :)



Kram



PUBLICERAT: 2009-06-27, 01:08:27 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: