SKRIVET: 2009-06-28, kl 16:21:47 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Konfirmation





Dagens inlägg tillägnar jag min kusin som idag konfirmerades. Skönt för dig att slippa gå i kyrkan mer. Jag tog aldrig konfirmation. Kände inte för att gå och läsa på någonting som jag egentligen inte tror på. Och följa strömmen, det har aldrig egentligen varit min grej. Bara för att kan gälla ibland men lång ifrån på allt. Jag kan ibland önska att jag faktiskt tog konfirmation, kände gemenskapen och nya människor, men jag är också så glad att jag inte tog konfirmation också, jag är tvådelad. Men det är som det är nu och inget mer jag kan eller vill göra åt saken. Ett problem och tvist mindre i världen.


Julia

Ja det känns faktiskt väldigt frustrerande. Det värst är att det står att dom skickas men sen kommer mailen ändå inte fram. Jobbigt när det är viktiga mail.



Ne det är sant men man är ju lite ivrig att få familj :) När jag var i matchnings processen kollade jag mailen hela tiden :P Sen kom helgen och jag tänkte att då lär inget hända så vips hadejag fått ett mail :) Men det börjar ju ändå närma sig och det är ju en del att göra när man har matchat. Men snart bör det ju komma en familj för det var ju länge sen sist.



PUBLICERAT: 2009-06-29, 02:12:23 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: