SKRIVET: 2009-06-14, kl 22:36:36 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Long time no see

Det var ett tag sedan jag skrev ned någonting och ens var inne på bloggen. Om ni undrar varför så är mitt svar: Jag har helt enkelt inte loggat in på min blogg, simple as that. I går var jag med Joanna och Louise och kollade på baksmällan jag tyckte filmen var riktigt bra och rolig. Handlade om en svensexa som gått helt över styr, det skulle faktiskt inte skada att se den ännu en gång men som sagt skall man ju vara miljönär med... I morgon blir det upp tidigt, skall jobba. Är inte helt 100% pigg på det men jag måste fortfarande ha pengarna till USA. Får se om jag hittar på något mer roligt till veckan också. Skall på möte om Partille Cup (Läs: ÄNTLIGEN!), Cupen är om ca 2 veckor och jag skall jobba, Har inte fått någon information över huvud taget. Riktigt kasst verkligen! Men nu igår fick jag ett mail från Rüdger (Läs: Planansvarige/ Min arbetsledare) och det är möte nu på onsdag i Partillebohallen. Jag är så glad att jag fått det jobbet också! Jag och Kamilla på LeadersParty, wach out!! Haha, skall bli riktigt, riktigt roligt verkligen! Michaela kommer hem från sin Stockholms-tripp, Linnéa är hemma, Joanna är i Halmstad, Louise gör ingenting, Martina är som vanligt upptagen med Niclas och Kristina vet jag inte. Men någon skall väl ha tid för mig en smula också hoppas jag. Jag saknar dem så! Nä, nu hörde jag att min mobil fick ännu ett sms, (Läs: i fredags skickade jag sms för 34,78 öre). Och jag skall lägga mig, skall läsa Flickan som lekte med elden av Stig Larsson, (Läs: Andra delen av Män som hatar kvinnor).
Godnatt


johanna

aha okej :) har du varit i kontakt med några familjer ännu?



PUBLICERAT: 2009-06-15, 19:19:02 | URL: http://yellowladie.blogg.se/
Julia

Ja att lära sig stå på egna ben är ju bra för hela livet och det är nog lättare om man gör det tidigt.



Haha vi fick regn heeeela dagen. spöregn typ halva och det var svinkallt med studenten var as skoj ändå :p



PUBLICERAT: 2009-06-17, 00:09:06 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: