SKRIVET: 2009-06-18, kl 00:25:41 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Mail till CC

Skickade precis iväg ett mail till CC. Skrev att jag tyckte det var på tiden att jag skulle få en ny matchning. Nu var det över 4 veckor sedan min senaste och tiden rullar (rent ut sagt) iväg och relativ snart kommer jag sitta på planet och åka iväg. Visst det är ett tag kvar men samtidigt drar tiden iväg och får jag en matchning nu och den inte heller går så bra då tar det ju åter 4 veckor innan man får en ny igen. På så vis finns det ännu mindre tid kvar.. Det fungerar inte riktigt. Jag skall ju jobba ganska mycket (heltid) sedan vecka 30-33, 4 veckor och där försvinner ju tid också, tid då jag inte kan åka till Stockholm för att fixa i ordning mitt visum och gå på informationsmötet. Jag får se nu hur det blir i alla fall och hoppas att jag snart skall få en ny matchning. Jag har ju som sagt inga önskemål förutom att jag åker i september och max 3 barn, borde ju inte vara så jättesvårt att få en matchning då. Samtidigt är det fler familjer som söker 2-3 månader innan och det är ju nu det också. Men iaf. Tänkte bara meddela detta och hur det fortgår. Håll tummarna!


Jenny

Hej där. Jag heter Jenny och åker iväg som Au Pair nu i Augusti. Till Westport, en timme utanför New York. Vart har du önskat att få åka?



PUBLICERAT: 2009-06-18, 10:04:28 | URL: http://letsnotwastemoretime.blogspot.com
Pernilla

Bra gjort:) Man måste nog ligga på lite tror jag, ringde själv igår faktiskt och frågade hur de gick..men nu är det snart 6 veckor tills mitt prel och då är man ju lovad att de ska börja matcningen så de får man hoppas!! Hoppas du får en snart:) Kram



PUBLICERAT: 2009-06-18, 10:34:16 | URL: http://pilly.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: