SKRIVET: 2009-06-04, kl 01:30:40 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Move on

Jag tycker i vanliga fall inte speciellt mycket om Miley Cyrus men efter att jag fick höra talas om en låt av henne av min kära syssling Lina är jag fast. I låten inte Miley. Låten påminner mig så mycket om det jag gått igenom, det som ligger bakom mig. Att gå vidare, att klara av vissa situationer. Jag vet nu att jag kan klara av de mest svåra situationer, de mest jobbiga och de mest deprimerande. Jag vet hur det är att vara på botten men också vägen ur det. Jag vet att jag i framtiden kommer stöta på många svåra situationer, både jobbiga, deprimerande och svåra. Men samtidigt vet jag att det finns ett slut, jag vet att efter regn kommer solsken, jag skall minnas de goda och dåliga tiderna för båda gör mig starkare. Jag är glad att jag har saker och ting bakom mig, för jag har nu styrkan att ta mig ur det mesta, ingen kan trycka ned mig lika mycket längre och jag kan säga att jag är lika mycket värd som alla andra. Jag vet att jag är älskad av mina vänner, de ringer mig och jag ringer dem. Innan hade jag vänner jag ringde men som aldrig ringde mig. Jag är någon, jag är en människa, jag är Cecilia.


Miley Cyrus - The Climb


I can almost see it
That dream I'm dreaming but
There's a voice inside my head sayin,
You'll never reach it,
Every step I'm taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
Got to keep trying
Got to keep my head held high

There's always going to be another mountain
I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose,
Ain't about how fast I get there,
Ain't about what?s waiting on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing,
The chances I'm taking
Sometimes they knock me down but
No I'm not breaking
I may not know it
But these are the moments that
I'm going to remember most yeah
Just got to keep going
And I,
I got to be strong
Just keep pushing on, cause

There's always going to be another mountain
I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes I'm going to have to lose,
Ain't about how fast I get there,
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

There's always going to be another mountain
I'm always going to want to make it move
Always going to be an uphill battle,
Sometimes you going to have to lose,
Ain't about how fast I get there,
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

Keep on moving
Keep climbing
Keep the faith baby
It's all about
It's all about
The climb
Keep the faith
Keep your faith



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: