SKRIVET: 2009-06-01, kl 23:28:33 | PUBLICERAT I: Student 2009

Sista stund

Just nu känns det lite tomt. Sista dagen jag är "skolbarn". I morgon är jag student. Känns tomt eftersom det enda jag är bra på, det enda jag gjort hela mitt liv håller på att ta slut. Hur skönt det än kommer att bli är det lite tragiskt med. Gemenskapen i klassen. Träffa kompisrna varje dag, skolmaten (även om man alltid klagar på den). ALLT. Det blir ett kaputt, slut, no more. Jag blir arbetslös, fast egentligen inte eftersom jag har jobb. Jag blir välkomnad in i det vuxna livet. Det liv då jag egentligen aldrig mer behöver sätta mig vid en skolbänk igen. Men jag skall det ändå. Nån gång i framtiden kommer Cecilia att sätta sig vid skolbänken, ta fram sina nya pennor och läsa på inför tentorna. Men det mina kära vänner är ett bra tag framöver!


Julia

Ja visst äår det. Det känns som det var typ en vecka sen jag skrev att jag hade fått kontakt med en familj.



Jag vet men jag ska komma in om det så är det sista jag gör :P Haha nej då men jag hoppas iaf att jag kommer in. och du med då såklart :)



Ne mitt inne i gbg ser man nog inga älgar :P Fast jag bor ju i jönköping och vi hade en älg som simmade i vättern men den drunknade.



Ja billigt gillar vi, då kan man dricka mer :p



Okej jag fick för mig att du hade haft typ 5 eller nåt. Men nu måste det ju typ vara rätt snart.



PUBLICERAT: 2009-06-02, 16:05:54 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: