SKRIVET: 2009-06-29, kl 11:31:26 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Sol, Sol Skinande Sol

Solen strålar som vanligt utanför fönstret. Jag är nyduschad är fräsch skall snart ta och göra i ordning en frukost. Får se vad jag kan hitta där uppe i köket. Förhoppningsvis någonting gott. Vid 14 tiden skall vi träffas igen för Partille Cup, som för övrigt börjar på onsdag.. Tänkte åka in lite tidigare, ta en milkchake, smoothie eller glass. Kanske rent av blir 2/3. Jag får helt enkelt vänta och se vad jag känner. Nä, nu ropar magen efter någonting och jag vill gå ut i det fina vädret moch fortsätta läsa min bok Sommardöden av Mons Kallentoft.


Sommaren är kort, den nästan regnar bort
Men nu så är den här så ta för dig. Solen skiner idag.
- Thomas Ledin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: