SKRIVET: 2009-06-18, kl 13:47:02 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Svar från CC

Idag när jag vaknade upp och kollade mailen hade jag fått ett svar från CC. Väldigt bra att det gick såpass snabbt tycker jag! Iaf, hade jag tänkt att jag lägger upp brevet här på bloggen som hjälp för andra.


Hej Cecilia,

Inget är fel med din profil, ibland tar det bara längre tid mellan matchingarna.
Har du laddat upp nån film på din sida? Om inte gör gärna det då det kan öppna upp för fler familjer.

Förhoppningsvis har vi en match inom kort.

Med Vänlig Hälsning,

ida


Jag förstår att det kan ta lång tid mellan varje matchning eftersom det är extremt många människor som åker iväg. Fast då tror jag det är ännu viktigare att man tar tag i det själv också och ser till att de jobbar på en själv också. Lite som en arbetsintervju, man måste ligga på. Annars kommer man ingen vart. (Även om man gör det i detta fall fast kanske flera veckor senare). Så nu hoppas jag att det snart skall finnas ett nytt mail i min mailbox som det står You have a new match! avsändare [email protected]


Pernilla

Tack så jätte mycket för din kommentar och ditt stöd:) Du förstår ju eftersom du är med om lite samma sak, men jag håller med detta är ngt man verkligen vill göra!! Det som inte dödar hädar..haha, så man kommer lära sig väldigt mycket av att vara borta..alltid missar man något!

Br att du mejlade, ska du lägga upp en video? usch, ja vill inte egentligen..!!

Lycka till..kram



PUBLICERAT: 2009-06-18, 14:09:46 | URL: http://pilly.blogg.se/
Jannike

Hej! Vad nyfiken jag blir, kan man ladda upp filmer "nu för tiden"? Jag var ju iväg med CC förra året, och då fanns minsann inga sådana nymodigheter! Hehe.



PUBLICERAT: 2009-06-20, 00:40:43 | URL: http://holdmypocket.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: