SKRIVET: 2009-06-07, kl 00:32:30 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Update

Hade tänkt att göra i ordning och anstränga mig lite mer på min ansökan aom au pair till CC kontoret. När jag gjorde iordning den var det mycket i skolan och sådär så jag tänkte att jag skulle göra ett nytt personligt brev att skicka in. Ikväll hade jag tänkt göra klart ett manus som jag sedan skall ha när jag spelar in min video. Ska kolla på några videor andra som söker som au pair har gjort. På så sätt kanske man kan få många nya idéer om hur man kan lägga upp sin film och vad man skall säga osv. Kollade förrut på några videor på tjejer från Thailand och jag förstod inte alls vad det var de sa. Jag är ledsen men jag försökte verkligen. Tack för att jag inte lever i ett sådant samhälle att jag inte kan mycket engelska. Är glad för att vi i Sverige lär oss och pratar såpass bra engelska som många av oss verkligen gör! Det har vi så otroligt mycket nytta av. Samtidigt tycker jag också det är väldigt roligt att kunna kommunicera med andra människor på deras egna språk. Tycker det är så coolt att det finns så otroligt många språk och därmed sätt som man pratar. Fascinating.


Julia

Ja ;) men nu känns det på riktigt. Tror aldrig jag har haft så mycket blandade känslor samtidigt :P Nu vet jag hur man gör ett ü haha.



Ja, jag är iaf glad att jag fick ha näsan och naveln. Det var dom jag helst ville ha kvar.



Jag har inte heller gjort nåt högskole prov än :p



Så orättvist. Hade ni fint väder då? Jag tar inte studenten förrän på fredag. Jag vill med ta nu :D



PUBLICERAT: 2009-06-07, 00:58:01 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
johanna

var i usa vill du vara? :)



PUBLICERAT: 2009-06-12, 04:14:33 | URL: http://yellowladie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: