SKRIVET: 2009-06-05, kl 00:27:20 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Uppgifter

Fick nyss ett mail från Cultural Care angående förnyade uppgifter. Tydligen skall de göra om systemet i USA  som träder i kraft 1 oktober. Efter 1 oktober måste det stå exakt samma på ens visum som på ens pass. Jag har ju ett "ö" i mitt efternamn och jag är inte hundra på hur man översätter det till engelska bokstäver (Läs: det stod att man inte skulle använda bokstäver som "ü", "ö", "ä" och "ø"). Ibland omvandlats "ö" till "o" och ibland till "oe". Någon som vet?

I morgon hade jag i alla fall tänkt att jag skulle skicka in mina slutbetyg till Cultural Care och sedan ringa och fråga om jag gjorde rätt som bara tog "o". Annars kan de säkert ändra det på kontoret. Eller de måste de ju nästan kunna göra!

Nä, nu är det tidigarelagd sovstund för mig. Tandläkarn kallas klockan 08:30 i morgon och dit kan man ju inte vara sen. Eller kan, kan man ju men man får tyvärr betala för det då också.
Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: