SKRIVET: 2009-06-25, kl 01:46:10 | PUBLICERAT I: Au Pair Tips

Video

Nu har jag äntligen gjort och laddat upp ett 2 minuter och 16 sekunder långt videoklipp på min profildel på CC's hemsida. Jag säger varken bu eller om den, men jag vet att jag säger en massa saker fel och använder fel böjningar, fel gramatik men endå. Kanske höjer charmfaktorn? Det är ju inte mitt modersmål och jag hoppas verkligen de amerikanska familjerna förstår det. Det borde de ju faktiskt göra tycker jag. Men man vet ju aldrig hur de tänker där borta heller..

Tänkte lägga upp min video här lite som insperation. Visst det är ingen Hollywood (LÄS: eller Bollywood) version och jag känner faktiskt lite grand av en pinsamhetskänsla av att lägga upp den. Men jag gör det ändå, Haha. Kanske kan få någon annan att få mod att göra en egen film. Lycka till!

 Till er som skall göra videon så tycker jag personligen det är viktigt att man visar sig själv. Var glad, positiv, pigg. Gör någonting med din video. Var entusiastisk (Läs: svårt ord!), prata högt och tydligt! Presentera dig, var bor du, visa bilder?, vad har du för relation med barn, varför vill du jobba med barn, visa bilder på de barn du har passat tillsammans med musik (Läs: en idé). Oavsett om du skrivit samma saker i ditt personliga brev blir det en helt annan grej när någon säger det till en. Var dig själv!


Pernilla

Kunde tyvärr inte kolla på din video:( Men grymt bra att du gjort en:) Borde jag också egentligen..hehe! Lycka till med allt!



PUBLICERAT: 2009-06-25, 09:53:26 | URL: http://pilly.blogg.se/
Lena

Jag kunde inte heller kolla :(


Caroline

kan du inte testa att lägga upp videoklippet en gång till? det går inte att öppna, det är upplagt som en privat fil. Skulle vara kul att se det :)


Sandra

Går tyvärr inte att kolla på din video, skulle hemskt gärna vilja se den och se om jag kan få några tips. :)



PUBLICERAT: 2009-08-23, 19:34:56 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Sandra

Vilken bra engelska du har :) Avundsjuk :P



PUBLICERAT: 2009-08-24, 22:46:52 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Lollo

Måste bara säga att din blogg är jättebra.

Men jag undrar, hur länge tog det för dig från att du laddade upp din video till att den kom med på aupairvideos.com? För jag ladda upp min för 2 dagar sen och kan bara se min i min profil, men inte på aupairvideos. Kram Louise



PUBLICERAT: 2009-11-25, 18:37:45 | URL: http://sundaay.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: