SKRIVET: 2009-03-31, kl 22:12:51 | PUBLICERAT I: Student 2009

Balen

Var på utförsäljning av balklänningar idag med tillsammans med Martina och jag lyckades faktiskt hitta en jättefin rosa klänning som jag köpte. Så nu var det problemet ur världen också. Nu gäller det bara att hitta ett par skor till. Men hur svårt kan det egentligen vara?
Funderar på om jag också kanske skulle göra slingor i håret nu innan studenten också. Man kanske skall ta sig en tripp till hårsalongen och beställa tid sedan i början av maj, mitten av maj nånting. Då hinner jag göra om det ifall det skulle bli fel. I like the idea.

Sedan är det bara att planera för allt det andra, håruppsättningen, sminkningen och allt det andra. Ska man ta manikyr och pedikyr eller är det onödigt. Jag vet inte faktiskt. Måste ta ett snack med mamma och pappa angående sponsring av pengar.

Här är lite håruppsättningar jag funderar på:


Och lite skor därtill:





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: