SKRIVET: 2009-05-11, kl 19:44:34 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Äntligen!

Äntligen är jag klar! Kan knappt tro det. Känns som om jag suttit eveigheters evigheter med detta förbaskade samhällsarbete! Otroligt! Men nu äntligen, äntligen, äntligen är jag klar!!! Har läst klart och allting. Så nu i veckan skall jag skriva ut det och lämna in det till Fredrick. Känns så otroligt skönt verkligen! Kan inte beskriva känslan, haha.

Nu skall jag gå upp till köket, göra i ordning två stycken knäckebröd och té. Personligen tycker jag både knäckemackor och té är underskattat! Så gott är det ju! Därefter skall jag läsa min engelskabok men det känns inte lika tufft som ett arbete. Jag tar ju läsning som underhållning och avkoppling. Kan verkligen behöva mer avkoppling, en enkelbiljett till Bahamas, Hawaii, Medelhavet, You name it! hade inte suttit helt fel faktiskt! Någon som är på idén??


Emma

Skojar du eller? Knäckebröd och te är typ det bästa som finns! :D



PUBLICERAT: 2009-05-11, 21:49:01 | URL: http://Birken.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: