SKRIVET: 2009-05-26, kl 00:35:50 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Bal

För två månader sedan kunde jag inte sluta tänka på balen men igår och förut idag kände jag bara ångest och depression så fort jag kom att tänka på den. Den senaste timmen har jag dock kollat in bilder från många av mina kompisars baler och jag kan inte vänta mycket längre än på att prova allting jag har köpt och springa iväg till Operan för att sedan ta bussen till Marstrand där vi skall ha vår bal. Jag är överlycklig, har även kollar upp lite fotografier på frisyrer som jag skall ha. Är glad för att min balklänning är mycket mer balklänning än flera andra personers klänningar som jag har sett. Och det slog mig nu, hur jävla många bal och studentklänningar som köps under åren. Nu är det 90-talisterna som tar över äran., Mer om detta kommer senare.
Godnatt.


Julia

Jag har balen om några timmar. Så jag dör snart av nervösitet. Hoppas du har bättre nerver än mig imorgon :)



Åhh tack blev supernöjd med den. Ganska stor skilland.



Ja det förstår jag. Synd att det inte var rätt familj denna gången heller. Då håller jag tummarna för nästa familj :) Åhh tack för tipsen det var ju jätte bra grejer. Jag ska köpa boken på engelska i så fall så hon slipper svenska lektion :P Ja godis är ju gott synd bara att det inte var nyttigt :P



Ja jag hoppas det löser sig med visumet.



PUBLICERAT: 2009-05-26, 12:56:49 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
Anna

Måste bara säga att det är samma med min bal och sådär, jag har mycket större/mer klänning än de jag har sett iallafall ;P När har ni er bal? :)



Jaa precis, när man får kontakt med en familj, så stannar allting upp tills man sagt ja/nej. Säger man då nej så är det fritt fram för familjer att kontakta en igen ( :



Jaa man går in hela tiden för att kolla mailen ;P Hade du tänkt att köpa med dig något till familjen från Sverige? Isåfall vad? Om du vet då :P haha ( :



Kramar !



PUBLICERAT: 2009-05-26, 17:53:23 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: