SKRIVET: 2009-05-25, kl 23:10:08 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Celeberty number 1

Äntligen har jag sett honom. Göteborgs kanske mest kändaste artist och sångare. Kom igen Lena jag tror du vet vem jag menar. Håkan Hellström. Hela mitt liv har jag bott i Göteborg, levt i Göteborg och ändå har jag aldrig gått på Håkan Hellström - Inte förrän nu. Där sitter han, på ett café mitt i stan och solskenet med en kompis och dricker en kaffe. Jag sitter på spårvagnen och ser honom, jag känner igen honom vagt, men vem är han. När vi åkt ytterligare 5 meter bort slår det mig. Det är ju han! Efter det åkte jag till Klippan och hade bolagsstämman med företaget. Simpelt, enkelt, snabbt. (Läs: Låter inte det ungefär som fast-food?).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: