SKRIVET: 2009-05-26, kl 23:06:59 | PUBLICERAT I: Mitt liv

En lång dag

Jag sitter här sliten med ont i fötterna. Har shoppat det näst sista till balen i morgon. Skall köpa två saker till sedan är jag äntligen klar!! Måste snart gå och lägga mig men innan dess skall jag packa ner alla kläder, skor, hårprodukter, smycken, smink och skit som jag skall ha med mig i morgon till Joanna. Jag, Gabriella och Isabel skall nämligen till henne för att göra oss i ordning. Louise kommer också komma för att hjälpa till så att vi blir extra fina! Nä, nu är det dags att knalla mig i säng. Skall man upp klockan 06:00 i morgon för att åka med sin far till jobbet och skriva ut arbeten. Tja, då ska man det.
Godnatt.


Anna

Jaa okej :P haha ( : Ja vi har balen den 3 juni och tar studenten den 12 juni så vi är lite efter :P haha. Men det gör mig inget, när alla andra är klara har vi fortfarande vår dag kvar ;D



Nja, Jag har förstått det så att familjerna kan kontakta en när de sett ens sida. ( :



Haha jaa, det finns så himla mycket att välja på, men det blir säkert bra :D



PUBLICERAT: 2009-05-27, 07:15:55 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Julia

Ja det förstår jag men du får ha det så kul på balen och njut av den :D



Ja precis allt är mycket lättare med lite hjälp :D Jag önskar med att godis var nyttigt iaf idag för idag har jag bara ätit flöt HAHA. Ja frukt är oxå fint :D Min kompis drack en frick igår som smakade som man drack jordgubbar. Den var as god :D



PUBLICERAT: 2009-05-28, 00:13:39 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: