SKRIVET: 2009-05-10, kl 23:00:02 | PUBLICERAT I: Mitt liv

En stressad vecka

Gud vad trött jag är. Trött eftersom jag behöver sämn men också så himla trött på mitt arbete i samhällskunskapen. Håller på att skriva om Eu, dess tillkomst, utveckling och en massa annan skit. 4 delar varav varje måsta vara minst en sida lång. Jobbigt, jobbigt! Men saken är den att jag måste verkligen göra klart det idag, för sedan i morgon måste jag göra klart och börja på bokföringen, bokslutet och årsredovisningen. Det är så mycket men jag hoppas jag kan göra klart det på två dagar. Efter det skall jag även börja och skriva klart min bokredovisning och bokrescension i Engelska. Måste även läsa boken ganska mycket kvar men hinner jag inte läsa klart hela får jag ta till fusk och leta upp fakta om boken på nätet, olika rescensioner osv. Gud vad mycket det är, men jag hoppas att jag skall hinna. Jag måste hinna! Får stanna uppe hela nätterna i annat fall. Kom på nu att jag även har ett litet test på det danska språket. Dock är det i Svenska kursen så det är jag inte speciellt orolig för..

Aja, som tur är har jag läst klart både Geografikursen och Litteraturkursen. Två kurser att strycka från listan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: