SKRIVET: 2009-05-06, kl 21:48:11 | PUBLICERAT I: Mitt liv

FödelsedagsPresent

I morgon fyller min (stora) lillebror Johan år. 16 år den siffran är inte dålig den.. Så eftersom jag är en sådan hängiven och snäll storasyster som jag är var jag ju bara tvungen att hitta en egen present till honom bara från mig. Visste direkt att jag skulle köpa en tröja åt honom och så blev det, anledningen till att jag kan skriva det här är för att han inte läser min blogg (tror jag, hoppas jag). Blev en marinblå koftliknande tröja från H&M för under 300 lappen, en sådan som de flesta lite brattliknande killarna har. Så den borde passa Johan väldigt bra faktiskt, haha. Kändes helt ok, nu gäller det bara att Johan gillar den också, men som tur är, är det ju öppet köp i 10 dagar i utbyte och uppvisande av kvittot. Därför sparar jag kvittot (clever I know). Nu ligger tröjan bredvid mig här på skrivbordet fint inslaget i presentpapper med en fin krusidull-blomma jag har gjort av sånt snöra man dekorerar borden med på olika tillställningar. Hoppas han gillar det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: