SKRIVET: 2009-05-11, kl 12:01:17 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Fortfarande förmiddag

Har precis duschat och gjort klart mig, skall på lite smink bara och sedan är jag, redo to go. Satt upp till klockan 02.45 igår och skrev klar del 3 på mitt samhällsarbete, nu är det bara del 4 kvar. Från förslag till beslut. Verkligen hularious. Men jag ska bli klar med den idag, jag måste det.

I morgon är det tisdag och jag har först engelska och sedan skall jag slinga håret. Skall bli skoj. Mindre än 24 timmar kvar tills jag får en fin hårfärg igen... Haha..


Julia

Men jag hade typ med börjat lipa om familjen man ville ha inte ville ha mig. Hur stor chans är det att man skulle känna det så rätt med 2 familjer?



Hoppas du får en ny matchning snart och att det är rätt familj denna gången :) och lycka till med allt plugg. Jag får typ magsår av att läsa hur mycket du har att göra :p



PUBLICERAT: 2009-05-11, 17:11:02 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: