SKRIVET: 2009-05-30, kl 21:26:20 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Full fart

Idag har det varit full fart kan jag säga!
Började med att klippa gräsmattan. Det kanske inte säger så mycket för er men våran gräsmatta är ung. 1000 m2. Det är en del och tar ca. 2 timmar att klippa. Efter det följde jag med pappa till tippen´/återvinningen för att slänga alltsammans + en massa annat gammalt skräp som låg omkring här hemma. Jag tvättade inte bara en eller två tvättar utan hela tre stycken! Jag damsög källaren och jag städade wille's crib (kaninhuset). Jag är trött, jag är sliten och jag är nytvättad. Nytt bäddsett i sängen och jag är nästan redo att krypa till kojs. Men innan dess har jag lovat min kära bror att spela lite rockband med honom. Vårt band äger fett!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: