SKRIVET: 2009-05-10, kl 14:11:26 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Home, ones again

Nu har jag kommit hem igen från min och Joannas tjejkväll. Kollade på film och åt pizza och godis, helt nyttigt dvs.. Nu skall jag försöka få i mig någon mat, om vi har det hemma, och sedan skall jag fortsätta med min uppsatts i samhällskunskapen ochh därefter läsa min engelskabok. Känns rätt ok. Inget nytt på Au pair fronten, tyvärr. Men jag hoppas något nytt dyker upp snart!


Julia

Men tur då att du inte hade blivit fäst vid familjen och känt att den var rätt. Nu blir jag nyfiken på när nästa familj hör av sig :D



PUBLICERAT: 2009-05-10, 21:17:12 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
Pernilla

Svar: Ja matchningar är verkligen kul :) Oj, är försäkringarna på så mkt? Visste att de va en del men inte så mycket, men det är nog bra att de mycket försäkringar, annars blir det inte kul om något skulle hända i USA..men tack för du sa de:)Lycka till med allt!!



PUBLICERAT: 2009-05-10, 21:21:53 | URL: http://pilly.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: