SKRIVET: 2009-05-19, kl 01:48:19 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Ingen vila här inte.

Har äntligen gjort klart både bokföringen alla transaktioner samt nästan gjort klart hela årsredovisningen. Jag är nöjd och nästan klar. Känns bra. Klockan är 01:43. Mina ögonlock hänger tungt och ögonen känns torra. Jag fryser och får konstiga ryck, (Läs: jag brukar få det när jag är extremt trött). I morgon blir det till att få gjort engelska redovisningen (Läs: min lärare har inte varit i klassrummet den senaste tiden) och lyckas övertala Ullrika om att jag skall få göra danska förhöret. Jag vet att om man hade saker man inte gjort tidigare var sista dagen i fredags men hallå, provet var i onsdags och de finns de som skall ha bokredovisning i morgon och jag gjorde min för över två månader sedan. Jag borde få göra mitt förhör då... I morgon blir det också att bege sig ner till klippan för att få klart bokredovisningen samt det sista på årsredovisningen. På onsdag är det tyska nationella och därefter, Simsallabim, är jag klar med fucking skolan!!!

Godnatt allesammans!!!


Lisa

Sv: Tack så väldigt mycket :-) Din tid kommer absolut och kanske fortare än du anar :)



PUBLICERAT: 2009-05-20, 11:34:41 | URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: