SKRIVET: 2009-05-07, kl 00:27:48 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Kitas - Sad but true Story

What can I say? "I love it!!" Något av den bästa film jag någonsin har sett! Med stil och klass fick ni verkligen ut så mycket av alla karaktärer. Vissa otroligt skickligt medan andra var kanske en aningens mycker för överdrivna. Men jag gillade det! Vissa stunder höll ni extrem klass på både skämten och karaktärsbeskrivningarna och det är ingen underdrift i att säga att det var en fantastiskt bra film! Visserligen kanske ingen utanför Kitas (förutom de som hört berättelsen) förstår så mycket men vad är vitsen med det? Vi Kitas-gäng fattar och det var otroligt roligt!! Det är svårt att få till en bra film och få till så att det blir roligt. Ofta förstår man inte skämten eller tycker inte det är roligt, det är väldigt lätt att det blir för mycket ibland. Ni var på gränsen vissa stunden men hej - vem har sagt att detta var en Hollywood produktion? -Ingen och ofta tycker jag att inte ens de håller måttet! Så betyget i helhet från mig är 4/5 C:n. Great job Guys!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: