SKRIVET: 2009-05-21, kl 01:04:41 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Lysekil nästa

I morgon, eller faktiskt mer senare idag, drar jag, Gabirella, Joanna, Fluff, Isabell och Louise till Lysekil. 4 dagar av tjejsnack, tjejgöra, gemenskap, grillning, spel och mycket annat. Kommenterar när jag kommer tillbaka på söndag. I promise! Och eftersom jag är avkomman av vikingarna är jag en man vid mitt ord. (Läs: Ta det som ni vill, men jag är ingen man...)
Nu skall jag plocka fram mestadels av sakerna och lite annat krimskrams men som jag ändå plockar ned- ifall att. Visserligen kommer aldrig tillfället "i fall att". Men man kan aldrig vara säker...


Sofi

Jo, det där med sängen störde mig ganska rejält kan jag säga. Usch.



Smart drag av dig säger jag bara! Jag var så oerhört intresserad av att komma till LA och Kalifornien, att jag fokuserade mest på det. Det är inte sådär jättebra vad jag har förstått. Om jag får ge dig ett tips, så är det att söka efter familjer som tidigare har haft au pairer, och lyckade upplevelser där au pairen har stannat och inte flyttat samt förlängt med familjen. Sådana familjer är ett ganska säkert kort och det är sådana som jag söker efter nu :).



Kram! Håll mig uppdaterad om hur det går!



PUBLICERAT: 2009-05-21, 06:45:59 | URL: http://sofiragnhild.blogg.se/
Sophie

hej, jo har hört att man kan förlänga sitt år, och det verkar ju jättekul faktiskt! men det är ju så att jag vet inte hur länge jag vill vänta innan jag pluggar vidare :P nästa år kommer jag vara 21... o om jag väntar ytterligare ett år, dlir jag 22 innan jag bärjar plugga.. :):(... gammal :P

var har du din familj o när åker du?



PUBLICERAT: 2009-05-21, 08:46:52 | URL: http://sooophiesliv.blogg.se/
Anna

jaa ellerhur är det! Jaa okej roligt :) Vilka åker du med?



Japp jag ska också åka iväg, men har satt första avresedatum som 5 oktober så de har ju sagt att familjer inte hör av sig förens 2 - 3 månader innan, så jag får vänta lite tålmodigt! :P hehe ( :



PUBLICERAT: 2009-05-21, 10:34:33 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Julia

Ja det tycker jag du ska göra för det känns ju som det var jättelänge sen du hade kontakt med en familj. Hoppas det löser sig med det :)



PUBLICERAT: 2009-05-21, 14:20:16 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: