SKRIVET: 2009-05-31, kl 23:46:18 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Morsdag & Farmors födelsedag

Idag blev det mycket firande. Föst hemma för mamma med lite fika och sedan hem till farmor och äta mat och fika där också. Vi kom först så efter nästan 45 minuter kom både Niclas, Camilla, Liam och Joal samt Thomas, Marianne, Johanna och Marcus. Jag måste säga att jag har några av de sötaste kusinerna som finns! Liam är 2 1/2 och Joel är 2 månader men gud vad stor han var! Liam pratar och ibland så fort att man inte förstår vad han säger. Ett ord som han är väldigt bra på att säga är; Boom, NEJ!, Titta, AJ!, och mamma. Han säger även Joel fast på hans egna sätt så det blir lite mer Jojel. Men verkligen hur gulligt som helst. Han gick även fram till Joel när han satt och skrek i sin bilstol och kramade om honom, klappade honom och gav han sin napp som han tappat. Äkta syskonkärlek eller vad?
Simon och MarcusJoel och LiamLiam

Dock är bilderna från i påskas


Julia

Tack så mycket :D Du var oxå sjukt fin :) Älskade typ din klänning :D Hade du kul på balen??



Va vill du? Vad kollt. Jag vill mer inrikta mig på ungdomar och unga vuxna typ. Tror jag iaf.



Haha seriöst trodde dom att det skulle komma isbjörnar på gatorna?? Älgar kan det ju komma men isbjörnar.



Flöt är typ flötigt eller fettigt. Jag trodde att alla sa flöt typ :P



Ja precis spenderar heller på sånna tillfällen. Ända gången jag köper nåt på krogen är när vi drar till ett billigt ställe bara för att köpa en shotbricka :P



Men du hur många matchningar har du haft nu? Känns ju som det är din tur snart.



PUBLICERAT: 2009-05-31, 23:59:26 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: