SKRIVET: 2009-05-14, kl 12:06:03 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Möte och shopping

Idag hade vi möte i vårt UF företag. Det var 3/5 där och egentligen hade det behövts vara 4/5. Jättesmart eftersom hela anledningen till att vi hade mötet var för att jag skulle kunna få kvitton av en person som aldrig kom. Jaja, nu är jag i alla fall i skolan, skriver ut lite arbeten, presentationer och är allmänt irriterande för de som har lektioner. Snart skall Gabriella komma sedan skall jag gå ned till Stuart och Fredrick och lämna mina arbeten. Efter det blir det dags att shoppa! Detta står på inköpningslistan för tillfället.

Hårfön
Smoothie-drinkar (bok)
Klänning
Blomma
Schampoo

Så jag hoppas jag kan få tag på allt, därefter blir det att åka hem och göra mig iordning. Ikväll blir det nämligen middag hemma hos Linnéa tillsammans med Kristina, Michaela och kanske Emma. Vi får se.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: