SKRIVET: 2009-05-05, kl 13:25:46 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Nostalgi

Blir jag glad eller vad?! Läste precis att min gamla favoritserie Skärgårdsdoktorn kanske skall spelas in till en film. Jag bara älskade den serien, älskade personerna, serien, havet, naturen. ALLT! Om det blir en film måste jag se den! Nostalgi, egentligen, var inte det mesta mycket lättare när man var liten. Visserligen var man fast och fick inte göra vad man ville (även om jag den lille envisna saken gjorde lite vad jag ville ändå). Tycker nästan synd om mina föräldrar då jag tänker tillbaka på hur jag var som liten. En pina, haha, det är la tur att man växer ur den också. Fast de som känner mig vet att jag fortfarande kan vara lite av en envisen argbigga då och då. Men nu för tiden kan jag kontrollera den mycket bättre. Med tid kommer ansvar, kanske borde vara Med ålder kommer ansvar. För ju äldre jag blir desto mer ansvar över mitt och andras liv måste jag ta. Kanske inte så dåligt ändå, men jobbigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: