SKRIVET: 2009-05-12, kl 22:00:34 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Ny hårfärg

Från klockan 09.30-12.45 satt jag idag fast i ett rum på ca 200m2. Nej, det var ingen stor cell hos polisen, Nej, det var inte i ett klassrum för att göra prov, Nej, det var inte jobbet. Jag satt fast i en hårsalong och gjorde fina, nya, sommriga slingor i mitt (väldigt vackra) hår. Jag satt där i mer än tre timmar och i slutändan fick jag betala 590 kr. Ett riktigt bra pris tycker jag! Ibland kan det vara knepigt att hitta ett bra billigt ställe. De flesta billigare ställerna är ju också sämre, eller oftast är det väl så man tänker. Jag brukar klippa mig på Göteborgs frisörskola. De tar 100 kr för en vanlig klippning och färgar och slingar håret från 390 kr. Jag har klippt mig där ca 5 gånger och det var en av dessa gånger då jag inte var nöjd. Jag ville ha snedlugg men fick vanlig lugg. Men annars har jag varit supernöjd verkligen! Kan ju inte tala för alla men från mina personliga åsikter (som den här bloggen präglas av) kan jag rekomendera stället!

Tog lite random pictures med min webcamera på datan. Hittade en massa roliga funktioner, kul när man kan göra andra saker än bara de gamla vanliga korten!
Snälla mobba inte ut bilderna, haha.

Gamla hårfärgen:
Gammal hårfärgGamla HårfärgenGamla Hårfärgen

Nya hårfärgen:
Nya HårfärgenNya HårfärgenNya Hårfärgen
Nya HårfärgenNya HårfärgenNya Hårfärgen
Nya HårfärgenGaletGalet


Julia

Vad fint håret blev :D



Skönt för dig när du är färdig med alla skol uppgifter :)



Men jag tror att du kommer få en ny matchning i helgen. Tror itne de flesta familjer har riktigt tid eller ork att kolla på vardagarna. Det kommer nog att gå fort. Du åker med cc va? Eller är jag helt ute att seglar :P Men om jag har rätt som jag tror att jag har :p Kan man då ha kontakt med flera familjer samtidig när man åke r med cc? :D



PUBLICERAT: 2009-05-12, 23:18:24 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
Julia

Jasså är det så det går till. För mig klickade dom i på webben att dom ville intervjua mig och då fick jag automatiskt ett mail frå aupair care och sen ett av v-mamman. Men jag hoppas att nån hör av sig snart för jag blir så himla nyfiken HAHA :p



PUBLICERAT: 2009-05-13, 14:19:50 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: