SKRIVET: 2009-05-04, kl 18:57:27 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Populär

5 sms, 3 missade samtal och 1 röstmeddelande. Jag var visst väldigt populär idag. Hade lagt min mobil i min väska som stod i hallen på övervåningen. Tro inte att jag inte brukar höra den utan idag hade jag även slagit på tystläga så det ändå som mot förmodan hördes var vibrationssignalerna.. Smart Cecilia, Smart! [Not*]

Nu sitter jag med min och Gabriellas jämförelse mellan Aneiden (Stavas så??) och Odyssén. Jobbigt värre men nu går det i alla fall frammåt, det svåra är egentligen inte att hitta saker som påminner eller skiljer sig i berättelsen utan att fylla ut och skriva det i en sådan form att det inte blir tråkigt att läsa eller bara uppradning av allting. Mellantexten eller utfyllnaden om man så vill kalla det. Idag är det först CSI och sedan Ballar av stål vilket jag bara älskar att titta på. Skadeglädje som man har blir det inte roligare skämt än när någon annan står för underhållningen och blir driven med. Tyvärrr, men jag erkänner det åtminstone.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: