SKRIVET: 2009-05-13, kl 17:13:27 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Sjukling

Jag är inte fasthållen, jag är inte utgången, jag är inte frisk.
Känns verkligen superbra att man skall gå och få problem med magen just idag. Därför blir det att jag måste skjta upp på danksan tills på fredag samtidigt som jag har engelska bokrescension och presentation. Yey, känns verkligen super! Not* Jag vill bara fråga alla dem som säger att tredje året var det lättaste, var fan fick ni det ifrån? Det är (utifrån min synpunkt) ren och skär lögn! Som satan har jag fått jobba, dag ut och kväll in. Ändå ligger läxorna, proven och skrivningarna på hög och verkar aldrig bli mindre.

Vill även tillägga att min lillebror Simon kom förut upp till mig när jag satt i soffan och kollade på film.
Simon - Cecilia, skulle jag kunna få sin msn
Jag - Vadådå?, du kan ju ändå inte göra någonting med den.
Simon - Jo men jag har gjort en nu simonbo*********@live.se så jag tänkte att jag kunde chatta med dig, när du är i USA.
Jag - Aha, så du har msn nu. Vad skall du med den till? Chatta med mig och Johan?
Simon - Jo, men jag fixade det i skolan idag. Jag har redan fyra tjejer, men jag skulle fått Mattias också, fast han var sjuk.

Haha, jag visste väl att han var en liten tjejtjusare där.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: