SKRIVET: 2009-05-15, kl 13:59:28 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Tydning?

Jag skyndade genom hallen för att slänga på en brödrost på den arga snickaren tvärs över gatan.

Detta stycke står nedskrivet på en lapp vid mitt skrivbord, det är ajg som har skrivit det men varför, när eller hur har jag ingen aning om. Nu skall jag i alla fall börja den fredliga (varje fredag) städningen. Ha det bra!


Julia

Ja jag tror med dom har mycket att göra. Sommaren är ju populäraste tiden att åka så dom har nog många att ta hand om. Du har inte fått nån ny match?



Nej det var typ 2 veckor sen jag pratade med dom senast inte för att det var så länge sen men jag tänkte skriva ett mejl till dom i veckan med en update om at jag ska till ambassaden och så :)



PUBLICERAT: 2009-05-15, 22:38:10 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: