SKRIVET: 2009-05-13, kl 23:31:26 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Varifrån kom pengarna?

Jag skall betala av de sista pengarna till Jeniz angående vårt flak. Det är visserligen bara 40 kronor. (Läs: Jag är en av de lyckligt lottade som kom iväg med ett flak, dekoration + champanj för det ynka priset på 140 kronor, avis... Jag trodde väl det!) Nu till saken, och den är att när jag väl skall välja från vilket av mina konton pengarna skall flyttas ifrån ser jag att deta ena kontot har mkt mer penga rän det skall. De ska vara 52,39 kronor på det men nu är det uppe i 2052,39. Var fan kom 2000 kronor ifrån? Jag har inte fått lön, inte fått studiebidrag så var ifrån? Dessutom har jag 1000 kronor löst liggande i min plånbok, i morgon skall jag nämligen köpa mig en hårfön. Jag har en sen innan, (Läs: eller jag och jag, det är min mammas) men jag funderar på att uppgradera så jag har kollat in några lovandekandidater från Elgiganten.

Så var fan kom pengarna ifrån?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: