SKRIVET: 2009-11-09, kl 03:40:08 | PUBLICERAT I: I USA

Bilder

Ni får ursäkta men jag orkar inte lägga upp bilderna från dagen ikväll. Det får bli i morgon, om jag orkar, hinner och vill. Annars skall jag i morgon träffa Sara och vi skall åka och handla, och framför allt försöka få tag på biljetterna till New Moon som vi skall se den 24/11 som LCC meeting. Tydligen är det en ny au pair här i området också som skall heta Sophie eller Sophia. Hon har i alla fall mailat Sara så vem vet, hon kanske kommer med också. Den som lever får se.

Bara en fråga: Kan man tvätta tygskor? Ifall man kan cold eller warm? Det är nämligen de två skalorna jag har att välja på, på tvättmaskinen...


Bell

Jag har tvättat tre tygsokr, två par gick sönder och det tredje såg ut som nytt!! Enligt någon affär eller nått ska man bara stoppa ner duch slangen i skorna och spola innifrån och ut.. Det är iallafall vad jag har hört!



PUBLICERAT: 2009-11-09, 20:41:28 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Maria

Jag har tvättat mina tygskor hemma.. det funkar! Men jag lovar inget hur det blir med dina skor... Men, jag skulle nog ta det cold isf.. :)



PUBLICERAT: 2009-11-10, 00:52:06 | URL: http://miio.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: