SKRIVET: 2009-11-12, kl 02:59:18 | PUBLICERAT I: I USA

Den första - snygga killen

Idag hände någonting fantastiskt. Jag såg den första snygga killen här i Chappaqua, den andra jag har sett är söt men inte snygg. Det är mycket viktigt att lägga betoning på dessa två egenskaper. I alla fall körde han ut från bensinmacken medan körde förbi på väg att hämta upp N och hans kompis från ett födelsedagskalas. De skulle ha en playdate fast den varade väldigt kort. När vi kom hem ville kompisen inte göra någonting som jag och N förseslog, så när de lekte tillsammans bad han N gå ut ur rummet, de lekte någonting vad vet jag inte, och medan N var utanför rummet så ringde kompisen hans mamma och sa att han ville åka hem och att han ville ha en annan playdate för han hade såå tråkigt här. Hur kul tror ni N tog det när man hör sin kompis säga så -han hörde ju genom dörren. I alla fall så blev han väldigt ledsen och besviken men han försöker vara "en man" och inte visa sina känslor, men man kan se väldigt tydligt allas reaktioner om man vet vad man skall kolla efter. Tur var väl det att det inte var en nära vän, och jag tycker det är väldigt skumt att mammorna här kommer och hämtar sina barn så fort det är någonting fel. Visst man kanske har tråkigt men man stannar ju ändå tiden ut -åtminstone lite längre. Vi kan konstatera en sak -amerikanare är bortskämda med curlingmammor, någonting för "the nanny" att ta hand om.


Julia

Jag tror att Thanksgiving helgen är 28-29 för thanksgiving är torsdagen den 26 om jag inte missminner mig. med det skulle vara skit kul att träffas. Jag kan typ komma till NYC när som. Kolla bara upp tider så sånt ^^,



PUBLICERAT: 2009-11-12, 16:26:30 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
Victoria

Gor amerikanerna det i din stad? Det ar bara dom fran osterrike och costa rica som gor det har.



PUBLICERAT: 2009-11-12, 18:32:00 | URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Victoria

Gor amerikanerna det i din stad? Det ar bara dom fran osterrike och costa rica som gor det har.



PUBLICERAT: 2009-11-12, 18:32:54 | URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Bell

Whoow! Snygga killar de gillar vi!! =) Måste ju få höra mer ifall du ser honom igen!



PUBLICERAT: 2009-11-12, 18:37:10 | URL: http://rockingbell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: