SKRIVET: 2009-11-20, kl 18:31:39 | PUBLICERAT I: I USA

Dissmised from school

Idag börjar jag jobba tidigare igen. De två äldsta pojkarna slutar tidigare från skolan. Det skall tydligen vara någon konferans mellan lärare och föräldrar, dock har våra pojkar sin konferans nästa vecka så då kommer de bli släppta tidigare från skolan igen. Jag tror de kommer vara någonting varje vecka nu fram till jul som de antingen inte har skola alls eller om de blir släppta tidigare. I vilket fall så kommer två kompisar hem till oss så det blir fyra barn att ta hand om, jag gör iordning lunch nu och snart skall jag gå och hämta pojkarna från bussen. Hoppas ni hemma har det bra, det har jag.


sofia

jo det är min favorit också, men som sagt man lär sig väldigt mycket att vara här :) hehe okej då får jag gå dit och prova den ^^



PUBLICERAT: 2009-11-21, 00:12:28 | URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: