SKRIVET: 2009-11-24, kl 21:13:17 | PUBLICERAT I: I USA

Jacka - check

Jag slipper frysa, jag hittade och köpte en jacka idag på Target. Jag gillar den affären, billigt och bra. Så nu när jag har min jacka kommer mitt nästa problem, julklappar. Skall jag köpa klappar till alla? Jag tror jag vet vad jag skall köpa, fina saker men som inte kostar så mycket, samtidigt är det bra om det inte är för tungt för då måste jag betala mer för frakten.. Åh, beslutsångest. Plus att jag vill ha en ny väska, troligen kommer den att få vänta faktiskt, om jag inte går på en för $10 eller så. Hm, livet är tufft när man har ekonomiska problem, eller ah, om man är snål som jag har blivit. Fast jag tycker det är fel ord också, bara sparsam, haha.


Lady Cap'n Bell

Snål.. Har du blivit snål?? HAHA! nu får du bättra dig och lägga ut bilder, jag tror fortfarande jag väntar med spänning på en bild på de nya skorna!!



PUBLICERAT: 2009-11-24, 21:22:12 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Marianne

Du vet att det är billigare att skicka paket med båt. Glöm inte att skriva gåva på, då slipper du tullavgifter med mera.

Kram Marianne



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: