SKRIVET: 2009-11-05, kl 18:34:15 | PUBLICERAT I: I USA

En sjukling...

... Men det är inte jag, jag är nästan helt frisk och kry. Det är minsta killen som har blivit hemskickad från skolan idag för han har troligen feber. Jag hoppas inte att det är svininfluensan men det tror jag nog inte att det är. Idag är det tvättdag så jag har tagit alla barnens kläder och slängt in dem i tvättmaskinen, torsdagar är också dagen man byter lakenen i barnens sängar. Det roliga (tycker jag) är att jag aldrig tvättar lakanen, det gör nämligen städpersonalen som kommer in i morgon, de tvättar dem eftersom de också skall stryka dem. Annars har jag inga direkta planer för idag. I morgon ska jag kanske vara med Sara igen (den första sara), om hon lyckas bli kryare, jag får se vad som händer och sker helt enkelt.


Sara

åh, tvätta kläder är det jag gruvar mig mest för, haha. Jag kan typ inte tvätta så jag är rädd att jag kommer förstöra deras kläder :(



PUBLICERAT: 2009-11-05, 20:21:17 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: