SKRIVET: 2009-11-09, kl 04:02:20 | PUBLICERAT I: I USA

Fars Dag

Så idag är det tydligen fars dag (egentligen skall det vara igår var det tydligen fars dag men jag hade redan ett inlägg för frågan så därför gjorde jag så här). I alla fall tänkte jag tillägna detta inlägg till min kära fader som jag idag tyvärr inte kan vara tillsammans med. Men många visuella kramar kommer tusenentals mil västerut till dig.
Ha en bra Fars dag, pappa!


Anna

hej! Jag undrar om du kan ge mig översättningen på arts and crafts. vad är det på svenska?


Anna

haha aww, det var farsdag igår (8 november) :)



PUBLICERAT: 2009-11-09, 15:15:40 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Bell

HAHA som Anna säger, japp, farsdag var igår.. =) Jag bakade världens cupcakes! om du inte redan har kikat på min blogg!



PUBLICERAT: 2009-11-09, 20:42:30 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Robert

Tackar så mycket för omtanken.



Krya på dig och njut av upplevelserna då får.

Blygheten tycks ju vara borta med tanke på allt som du skriver.



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: