SKRIVET: 2009-11-01, kl 18:15:48 | PUBLICERAT I: Frågelådan

Fråga - Kamera

Hej! jag är kluven på om jag skall ta med mig systemkamera till usa.. men jag ser att du har gjort det. :) Värt det va? Hade du den som handbabage?
Stina

Svar: Min kamera är inte riktigt en systemkamera utan en blandning mellen system och vanlig digital. Jag hade min kamera i mitt handbagage och det fungerade jättebra. Visst, jag får mycket bättre bilder med min kamera än en vanlig digital. Fast å andra sidan får inte min kamera plats i alla mina väskor. Så på så sätt är det bra att ha med sig en mindre kamera också. Jag vet inte, det är upp till en själv. Fast om du tvekar kostar kameror inte alls mycket här i USA. Om du känner att du vill köpa en liksom. Lycka till. När åker du? Och var?


Rebecca

svar: ja precis! va kul att du känner så! det hoppas jag också att jag gör när jag kommer dit! ;D



PUBLICERAT: 2009-11-01, 22:42:16 | URL: http://rebeccalindahlsblogg.se
Stina

hehe, jag har inte åkt än,inte ens gått med i ngn fömedling, men jag är känd för att planera låååångt fram ... Så långt att jag längtar ihjäl mig! :) Men tack för svaret



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: