SKRIVET: 2009-11-09, kl 03:12:33 | PUBLICERAT I: Frågelådan

Frågor

Vad roligt att du skall vara med i kyrkan och sjunga. Hur många är det med i kören?
Liliane

Jag förmodar att detta är farmor? Vi är runt 50 stycken som kommer vara med i luciakören men sedan finns det även en vanlig kör och barnkör. Barnkören kommer att vara med på första visningen och den vanliga kören kommer vara med på alla tre.

GRATTIS!! Nu kan du äntligen ge dig ut på route 66, eller vad den heter ;D
Fanny

Fanny, Fanny. Haha. Nej, jag måste gå en kurs plus köra upp innan jag har ett amerikanskt körkort. Men jag får faktiskt köra nu också innan på mitt nationella körkort som räcker här i New York State. (I Californien t.ex. måste man ta ett californiskt körkort) Men min värdfamiljs försäkringsbolag vill inte inkludera mig om jag inte har ett amerikanskt (från New York) körkort.

hej! Jag undrar om du kan ge mig översättningen på arts and crafts. vad är det på svenska?
Anna


Arts and Craft är ungefär att måla och vara kreaktiv, lite mer åt hållet klippa och klistra.


fanny

haha jahaaaaaaa.. synd ...

Hade ju varit ngt för småkillarna ;)



PUBLICERAT: 2009-11-10, 17:30:19 | URL: http://morotsfantasten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: