SKRIVET: 2009-11-26, kl 05:44:08 | PUBLICERAT I: I USA

Godnatt

Nu skall jag gå och lägga mig, eller nästan. Blir en snabbdusch och lite fix innan. Skall ta 6:46 a.m. tåget i morgon in till New York City. Thanksgiving står på schemat hela dagen med en inledningsparad i City. Skall bli otroligt roligt, men ajg kommer antagligen vara närainpå död under färden dit, måste ha min latte, måste ha min latte! Som tur var lovade Sara att hon skulle fixa en till mig, jag hoppas bara att Starbucks har öppet så tidigt, vad tror ni? Öppet eller ej? Jag lovar att ta en massa bilder!


Sandra

Sv: Tack :)

Jo, jag vet. Men jag har nog inbillat mig att det kommer bli mycket lättare än vad det kommer att bli, haha. :P



PUBLICERAT: 2009-11-26, 11:02:30 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: