SKRIVET: 2009-11-13, kl 04:35:26 | PUBLICERAT I: I USA

Avklarad kurs

Jupp det var precis det jag gjorde, jag klarade kursen. Nu är det bara att vänta på mitt riktiga permit licens (mitt tillstånd att få övningsköra här). Det borde komma någon gång nästa eller nästnästa vecka, så det kommer gå bra tror och hoppas jag. Hade blivit förvanad av Andrea att kursen skulle vara jättetråkig men den var faktiskt riktigt bra och intressant. Instruktören var riktigt, riktigt bra och väldigt trevlig. Kändes bra med honom, jag menar sitta fyra timmar och lyssna på en monoton kärring eller skitgubbe är ju inte precis högst upp på listan över saker man vill göra. Sagt och gjort, nu är det bara att hoppas på att jag kan få tag på en uppkörningstid relativt snart också, det är tydligen det som skall ta längst tid.


Sara

grattis! :D



PUBLICERAT: 2009-11-13, 16:20:14 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Bell

Härligt! Men ja fattar inte riktigt, ska du övningsköra innan du kör upp? Räcker det inte bara med att köra upp för du har juh redan et körkort!?



PUBLICERAT: 2009-11-13, 16:22:56 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Anonym

hej. En fråga, betalar familjen körkort o lektioner o test mm?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: