SKRIVET: 2009-11-01, kl 04:02:29 | PUBLICERAT I: I USA

It's Halloween

Det är precis vad det är. I princip alla har dräkter på sig, barn vuxna och tonåringar. De flesta dekorerar också sina hus med gravstenar, skelett, pumpor, häxor, drakula, vampyrer, spöken och Homer Simpson, (okej, i vampyr outfit). Jag gick tillsammans med S och E samt S's kompis och hans pappa. Innan hade vi kommit till dem för att äta pizza, så det var en väldigt trevlig dag. Men det är ju klart att man blir lite nedgången då man hoppas på att någon i The Clinton's hus skall öppna men det förblir mörkt och tomt. Då blev jag rätt sur faktiskt, de kan väl åtminstone vara hemma på halloween, men icke sa nicke.
bilder på min kostym:


Ursäkta minen, I was in a hurry.

Tidigare idag har det varit en väldans fläktande. Från ena stället till det andra. Jag, E och Laura tog bilen till S's fotbollsmatch, sedan åkte vi allihopa till N's baseball. Efter ett tag där åkte jag, E, Rich och S till S's fotbollsträning. Helt galet, sedan blev det en snabbis till Target och sedan raka vägen hem.



Anna

åh vad kul med halloween, jag får ju vänta ett helt år till^^ haha :)



PUBLICERAT: 2009-11-01, 13:18:11 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Stina

Hej! jag är kluven på om jag skall ta med mig systemkamera till usa.. men jag ser att du har gjort det. :) Värt det va? Hade du den som handbabage?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: