SKRIVET: 2009-11-21, kl 06:35:21 | PUBLICERAT I: I USA

Kvällsmöte

Idag annordnade jag en liten träffpunkt. Jag skulle åka till Borders med Sara för att byta en bok och efter det tänkte vi sätta oss någonstans och prata. (Dinner, de har öppet 24/7. Alltså hela dagen, 24 timmar). Eftersom jag inte träffat den andra Sara(2) på ett tag och Sara och Sara(2) har inte träffat varandra tänkte jag att de kunde vara skoj för dem att träffas. Sagt och gjort ringde jag Sara(2) och frågade om hon ville följa med. Det ville hon jättegärna och allt löste sig jättebra. Sara hämtade upp Sara(2) och sedan hämtade de två upp mig, vi åkte till borders, bytte boken och åkte till dinner. Jag tog en latte och en brownie men jag åt inte ens halva -alldeles för söt och vispgrädden var sprutgrädde, Jag hatar sån grädde... Två och en halv timma senare satte vi oss i bilen för att åka hem igen. Bestämmt att på söndag skall vi alla tre åka in till NYC tillsammans. Skall bli så roligt verkligen! Och i morgon skall jag förmodligen träffa de två svenska tjejerna igen, Stinha och Susanne, jättetrevliga dem också. Det ser jag fram emot. Kan behöva någonting uppfriskande innan jag jobbar från 3:00-11:00 (15:00-23:00).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: