SKRIVET: 2009-11-02, kl 04:17:29 | PUBLICERAT I: I USA

Min hemlighet is about to be relived

Som ni alla vet har jag hållit undan en hemlighet. Men idag är det dags att avslöja den. Idag var första träningen inför Lucia 2009 i svenska kyrkan här i New York. Och vem skall vara med? -Jo, jag skall! Anledningen till att jag inte berättat någonting innan är att jag inte var säker på en plats. Jag var nämligen uppskriven på "kö"-listan och jag ville vara säker på att jag kommit med när jag släppte nyheten. Ser verkligen fram emot det jätte mycket! Skall bli så roligt, och både jag och min värdfamilj är uppspelta. Det känns bra att dem godkänner att jag gör detta så att det inte vore att de hade vägrat låta mig vara med eftersom det är en kristen/lutheriansk högtid och min värdfamilj är Judar. Men de är väldigt intresserade av luciafirandet och det känns väldigt speciellt eftersom det är i Skandinavien vi firar det. Och om ni vill komma är det den 12 december klockan 16, 18 och 20  föreställning. Dock kostar en biljett 30 dollar (om man inte är medlem i svenksa kyrkan då kostar den 20 dollar) + biljetten hit då också...


Bell

Vad kul!! Men vad kommer du vara förnått? En sån med ljus i handen (Shit vad länge sen jag kommer fan inte ihåg vad det heter!)



PUBLICERAT: 2009-11-02, 09:36:44 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Sara

vad roligt! :)



PUBLICERAT: 2009-11-02, 10:41:00 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Mathilda

Haha, vad roligt! Då antar jag att vi ses nästa söndag också! Haha, vad kul att få ett ansikte på en bloggläsare :)



PUBLICERAT: 2009-11-02, 16:47:31 | URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Anna

åhh gud vad roligt!! Något sånt hade jag också lätt kunnat och velat vara med på ju :D



PUBLICERAT: 2009-11-02, 18:03:58 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/
Liliane

Vad roligt att du skall vara med i kyrkan och sjunga. Hur många är det med i kören?


Liliane

Kommentarer tas emot i detta fält.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: