SKRIVET: 2009-11-18, kl 20:57:12 | PUBLICERAT I: I USA

Mot en friskare levnadsstandard

Nu är jag nästan frisk. Genom mina mirakelkurer, vitaminer, téer och mycket sovande så lyckades jag bli frisk igen. Okej, jag hostar fortfarande och jag snorar fortfarande men det är mycket, mycket bättre än förra veckan. Idag träffade jag två nya tjejer som också bor här i Chappaqua, Susanne och Stinha. Stinha bor relativt nära mig och vi pratade om att kanske annordna en playdate med våra värdbarn någon gång. Hennes värdbarn är sex och mitt mellersta är sju så det borde gå. Bara jag pratar med Laura innan...

I morgon skall jag åter igen vara med Sara, då blir det dags för mig att färga håret brunt. Och denna gången har jag köpt ljusbrun färg så då borde det inte bli mer rött. Eller jag hoppas det i alla fall. Jaja, vi får se. och det borde bli lagom till Lucia, I'm so exhited.


Lady Cap'n Bell

Ja! Det är en superide! Så kan jag leka tomte!



PUBLICERAT: 2009-11-18, 21:39:24 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
sofia

Hej okej va kul :) jag bor 45 min från washington dc :P jag var uppe i new york denna helgen ^^ vilken fin blogg du har =)



PUBLICERAT: 2009-11-18, 23:21:57 | URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: