SKRIVET: 2009-11-08, kl 05:40:30 | PUBLICERAT I: I USA

Myskväll

Ett, tu, tre. En efter en efter har de gått och lagt sig. Jag har gjort i ordning en popcorn skål samt hittat lite godis som jag skall äta under filten tillsammans med filmen Sound of music. Jag har aldrig sett filmen, jag vet fy och skam eftersom det är en klassiker men efter idag kan jag också lägga till denna film i kategorin "avklarade klassiker". Fast egentligen är väl en klassiker någonting som ingen vill se, läsa eller höra men alla vill ha avklarat. Jag hoppas denna filmen är annorlunda. Om inte har jag ett par andra filmer som ligger på hög och väntar. Kvällen har gått riktigt bra idag, inte som igår då de var trötta och irriterade sig på varandra hela tiden. Som tur var jobbade inte jag igår kväll så när det värsta varade hade jag stängt dörren om mig och satt mig för att kolla på Ugly Betty.

I morgon blir det åter igen att ta tåget in till New York City. Kanske skall jag träffa Maria och tillsammans besöka Central Park. Det ser jag verkligen fram emot och efter det blir det att besöka Svenska Kyrkan här i New York för andra gången och öva på Luciaframträdandet. Det ser jag verkligen fram emot! Och i morgon kan jag också äntligen få min älskade Starbucks Latte. Pappa och mamma, var inte oroliga för att jag fikar för mycket. Teckniskt sett är en fika kaffe + någonting mer + sällskap. I mitt fall blir det bara en Latte, alltså ingen fika.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: