SKRIVET: 2009-11-30, kl 05:49:18 | PUBLICERAT I: I USA

New York City, två dagar i rad

Igår var jag inne i New York City och idag var jag inne i New York City. Igår var jag downtown med Stinha och jag träffade även Annabel och Emma (från Sverige, Annabel är från Australien) på Pier 17, pir 17. Vi lunchade tillsammans på en restaurang som låg precis vid kajen och med Brooklyn på andra sidan Hudson river i solnedgång är väldigt fint. Tro mig! Bilder kommer att komma, bara det att Stinha har dem. Idag träffade jag Julia in city och jag hade verkligen jättetrevligt. Känns så bra att träffa så snälla och underbara människor hela tiden, jag trivs som fisken i vattnet, eller som korven i brödet, eller som ketchup och senap. Tja, välj den ni tycker bäst om, jag hoppas ni fattar principen. Nu skall jag kolla på Julie och Julia med Meryl Streep, jag älskar den kvinnan. Hon måste vara en av världens bästa skådespelade verkligen!Aja, bilder kommer komma i morgon förhoppningsvis.

I morgon kommer det även att vara andra bullar, mitt ena värdbarn har fått svininfluensan. Jätteskoj, så jag kommer vara på förstaplats att få den, men det klarar jag nog, don't worry, be happy.


Kajsa

Det låter som en härlig utsikt! ;) usch, jag börjar nog bli nervös nu! mår illa hela tiden :/ snart gäller det!



PUBLICERAT: 2009-11-30, 11:13:35 | URL: http://kajsasblogg.swfoto.se
Lady Cap'n Bell

Nej!!! INTE BACONFEBER!!!!!



PUBLICERAT: 2009-11-30, 21:07:45 | URL: http://rockingbell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: