SKRIVET: 2009-11-27, kl 23:26:42 | PUBLICERAT I: I USA

Planet 41

Jag trodde helt seriöst att mina trumhinnor hade spruckit innan. Vi hade en blåsinstruments tävling här innan, N spelade Jingle Bells (Ja, om man anstränger sig så kan man faktiskt höra att det är jingle bells, han måste bara hitta rätta medlodin för det är det som gör att man inte hör att det är den...) och R spelade på ett sånt där instrument som Aboriginerna har, känner mig dålig som inte kommer på vad det är. I alla fall blev det som en "vem-kan-spela-allra-högst tävling" och högt, det var det kan man säga! Efter det flöt dagen på riktigt bra. Vi spelade kort och lite annat. När Lara kom hem tog hon de två äldsta pojkarna till spelaffären för att byta ut några Wii spel mot nya, så 5 gamla spel blev 2 nya spel. Medan de var iväg tog jag mig en slappstund och lade mig på sängen och rävsov, riktigt skönt må jag säga! När pojkarna kom hem igen (med dunder och brak) gjorde jag iordning lunch till dem och vid 1 p.m. (13:00) tiden kom en kompis till familjen över med hennes son. De bodde (vad jag förstod det rätt) grannar när de bodde inne på Manhattan. Men nu bor de i Chappaqua och vännerna någonstans i Conneticut (staten). I alla fall så är vi nyss hemkomna från Bedford där vi kollade på Planet 51. Middagen är planerad men ajg skall ut och träffa Stinha, skulle egentligen på en spelning men tyvärr var man tvungen att vara över 21. Denna förbannade 21-regel.


Julia

hej.fick du mitt sms? du vill fortfarande ses på söndag?



PUBLICERAT: 2009-11-28, 07:05:20 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: