SKRIVET: 2009-11-17, kl 06:51:26 | PUBLICERAT I: I USA

Road test appointment

Idag fick jag mitt Learners Permit (mitt tillstånd att ta körkort och övningsköra här in da states). Det blev direkt till att boka en uppkörningstid och jag fick en relativt tidigt, nästa vecka. Jag kommer inte säga vilken dag, för det kommer vara en hemlighet. Men som sagt, jag har mitt svenska körkort och egentligen vill jag bara ha det amerikanska körkortet överstökat, done. Och jag tror det kommer att bli allt annat än roligt att sätta sig i en bil tillsammans med en blodsugande köttätande vampyrisk stor amerikansk inspektör som skall godkänna eller kugga mig... Jag har min innre bil, jag kan bara hoppas att den inte stämmer överräns, inte för fem öre.


pappa

Hej.

Kul att du fått tillståndet att köra bil. För vetskap så kommer han inte bara var sådan du beskrivit honom.Han har på sig jogging byxorna som hänger på trekvarten, t-shirten är solkig samt att han röker som en bortsbindare.



lycka till.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: